duminică, 7 octombrie 2012

Toamna 2012

... sau cat am prins eu din toamna aceasta. Cu toate ca a fost lunga, am avut weekenduri ocupate cu alte activitati. Nu am ajuns pe la "pamancior" ca sa ii culeg roadele. Mai jos va arat in cateva imagini toamna pe care am mai prins-o weekendul acesta.

Galeata, de fapt galetile, le-am pregatit pentru cativa copii. Tematica toamna - frunze. Autocolantul l-am primit de la Vantu. Multzu, o sa mai facem una alta cu culorile faine pe care ni le-ai dat.









Cum a fost sau mai este toamna voastra?

3 comentarii:

Adina spunea...

Cred ca ai prins ultimele zvacniri dintr-o toamna foarte calduroasa. N-ai surprins niciun strugure. Nu are "pamanciorul" vostru asa ceva?

Bianca spunea...

@Adina: sa stii ca am cules si cativa struguri. Nu i-am surprins in poze. Struguri de tara, cu o aroma ce se simtea de la cativa metri. Unici.

Irina spunea...

Felicitari pentru recolta. La noi e frig si ploaie.

Trimiteți un comentariu