joi, 21 iunie 2012

Work in progress - vesta copil tricotata

Nu am tricotat pana acum. Poate oi fi avut oarece incercari prin pruncie. Nu stiu, nu tin minte. Dupa cum ati observat,  mai nou, ma preocupa lucrul manual facut de mine, acasa. Pe rol acum am aceasta vesta de copil. 


Nu mai am mult. Mai greu cu masura, cu cate ochiuri sa scad sub brat, cum sa fac "V"-ul.


Pentru ca sunt tare habarnista in ale tricotatului, cand am ajuns la partea de scazut si de "V" am mers in vecini la o "tanti" sa primesc, speram eu, niste indicatii ingineresti, sa desenez o schita, sa pregatesc schema de atac. Cand colo, mai scazi vreo doua aici, poti toate o data, sau poti pe rand, faci un ochi pe fata, unul pe dos, sau nu ... sau cum vrei. Am iesit de acolo cu ochii crucis si cu gandul meu la schema pe care o aveam in plan. Pana la urma totusi se pare ca s-a prins ceva de mine si a iesit ce vedeti mai sus.


Modelul principal al vestei l-am vazut intr-o poza pe coperta unei carti, mi s-a parut interesant si se pare ca am reusit sa il transpun frumos in vesta pe care o fac.


3 comentarii:

mirela spunea...

Foarte frumos ti-a iesit,bravo!!!

Unknown spunea...

am 60 ochi cum treb sa scad sub brat si sa fac anchior in v ma pupteti ajuta

Unknown spunea...

am 60 ochi cum treb sa scad sub brat si sa fac anchior in v ma pupteti ajuta

Trimiteți un comentariu